Към съдържанието

Всеки творчески процес започва с движение! Всеки творчески процес започва с движение!


Като дизайнери на движението и доставчик

на екологосъобразни мобилни решения,

нашата основна цел е да ви предоставим иновативни продукти, нашата основна цел е да ви предоставим иновативни продукти,

които да ви вдъхновяват.

Да ви предложим пълноценни услуги, Да ви предложим пълноценни услуги,

чрез които да демонстрираме

ангажимента си към най-ценния фактор –

вашето време.


Ние сме родени там, където има вдъхновение, страст и ентусиазъм.

Желанието за непрекъснато развитие и прогрес вибрира Желанието за непрекъснато развитие и прогрес вибрира

сред служителите на Киа по цял свят.

Ние сме тези, които всеки ден ще ви показваме нашата нова цел. Ние сме тези, които всеки ден ще ви показваме нашата нова цел.

Компанията Киа има дългогодишен опит в производството на автомобили,

но всъщност през 1944г. стартирахме с изработката на велосипеди.


Повече от 75г. осигуряваме на хората движение.

Предоставяме им мобилни услуги, свързваме ги един с друг,

помагаме им да преодолеят физическите и емоционални разстояния между тях.


Движението винаги е било в сърцето на нашия бранд, Движението винаги е било в сърцето на нашия бранд,

а динамичните хора – в основата на нашия бизнес.

Човечеството се е развило чрез миграция.

Преместване от едно място на друго,

от един континент в друг.

Това желание и нужда за движение Това желание и нужда за движение

е заложено в нашето ДНК, като хора. е заложено в нашето ДНК, като хора.


Когато се движим опознаваме нови места,

създаваме спомени,

преживяваме нови емоции,

срещаме нови хора,

откриваме нови перспективи.

Вдъхновяваме се. Вдъхновяваме се.


Движението е свързано с Движението е свързано с

непрекъсната промяна; непрекъсната промяна;

промяна на нашата среда, промяна в заобикалящия ни свят,

промяна в самите нас.


Движението ти дава възможност да мислиш, Движението ти дава възможност да мислиш,

да се вдъхновяваш, да прогресираш. да се вдъхновяваш, да прогресираш.

Ние от Киа вярваме, че движението е вдъхновение за нови идеи.
За това създадохме пространство за вас – да се вдъхновите,
да творите и да превърнете мечтите си в реалност.

Това е целта на нашето съществуване.


Да създадем пространства, които да вдъхновят нашите клиенти. Да създадем пространства, които да вдъхновят нашите клиенти.

Да ви предоставим възможност да се докоснете и

изживеете емоцията с нашите продукти в автосалоните ни по цял свят.


Ние съществуваме за да ви предложим пълноценни услуги, Ние съществуваме за да ви предложим пълноценни услуги,

които ще улеснят ежедневието ви и освободят време да правите всичко, които ще улеснят ежедневието ви и освободят време да правите всичко,

което ви вдъхновява – да бъдете със семейството и приятели,

да пътувате, да се забавлявате или просто да се отпуснете.

Нашата трансформация е символ на нова стратегическа цел – Нашата трансформация е символ на нова стратегическа цел –

от традиционен автомобилен производител Киа се превръща от традиционен автомобилен производител Киа се превръща

в доставчик на услуги за мобилност. в доставчик на услуги за мобилност.


Бранд, който разбира нуждите на потребителите за мобилност,

по отношение не само на нови продукти, но и на услуги,

които предлагат най-добрите решения за оптимизация

на най-ценния фактор – времето.


Това не е нещо, което просто искаме да изкажем, Това не е нещо, което просто искаме да изкажем,

а да споделим нашата основна мисия, която ще приложим а да споделим нашата основна мисия, която ще приложим

във всеки един аспект от нашата дейност. във всеки един аспект от нашата дейност.

Движението е неразделна част от философията на Киа.

Движението е споделено между всички наши служители

и всички нива на нашата организация.


Нашата мисия – движение напред,
непрекъснат стремеж
и постоянно усъвършенстване.
Креативност, иновации и прогрес.

Вярваме, че начинът,

по който мислим резонира

с този на нашите клиенти.


Хората с прогресивна,

оптимистична и позитивна нагласа,

тези, които искат да се променят и

адаптират към бъдещето,

тези, които са креативни и

виждат нови възможности във всичко.

Да бъдем верни на ‘Защо’

е от решаващо значение за постигане целите

на нашия бранд.


Започваме като бранд,

който олицетворява този

начин на мислене и го

прилага всеки ден.