обратно

Анкета КИА KACS


Уважаеми собственик на автомобил КИА,

Екипът на КИА Моторс България е твърдо решен да осигури Вашата пълна удовлетвореност. Затова бихме искали да Ви помолим като наш ценен клиент да отделите няколко минути и да попълните този въпросник за последното Ви посещение в сервизите на марката в България. Вашето мнение ще ни спомогне в подобряване нивото на услугите ни към Вас.

Благодарим Ви за отделеното време! Ще очакваме с нетърпение Вашето мнение.

Поздрави,
Екипът на КИА Моторс България

  • Работите ли Вие или член на Вашето домакинство в автомобилна компания?

  • Автомобилът, който закупихте, нов ли беше или втора употреба?

  • Вашето превозно средство за лична употреба ли е или за бизнес цели?


  • Посещавали ли сте търговско представителство на КИА лично, поне веднъж за ремонт или поддръжка?

  • Какъв модел на КИА притежавате в момента?
  • Кога закупихте Вашето превозно средство?
  • На колко километра е Вашето превозно средство?
  • С каква скоростна кутия е Вашето превозно средство?

  • С какъв двигател е Вашето превозно средство?


  • Колко пъти в рамките на една календарна година сте използвали сервиз на КИА за Вашата кола откакто сте я закупили ? (включително и гаранционно обслужване)

  • В колко от случаите, посочени на предишния въпрос, сте заплащали?

  • Къде най-често карате Вашия автомобил за ремонт или поддръжка (без гаранционно обслужване)?



  • Защо не отидохте в сервиз на КИА?










  • Какъв тип сервизно обслужване сте правили последния път на Вашия автомобил?

  • Каква/и част/и Ви поправиха на последния ремонт?












  • Последното обслужване за ремонт/поддръжка гаранционно ли беше, или заплатихте за него?


  • Как бихте оценили сервиза при последното си посещение по следните параметри?



























  • Коректно ли бе завършена работата по автомобила при първа заявка?

  • Колко пъти се наложи да върнете Вашия автомобил в същия сервиз до отстраняване на проблема?




  • Каква според Вас беше причината работата по автомобила Ви да не бъде завършена коректно от първия път?







  • Коя част не беше коректно поправена след първото посещение?












  • Беше ли Ви предложен алтернативен превоз, докато колата ви бъде обслужена?


  • До колко сте доволен от алтернативния превоз?

  • Моля, споделете Вашето мнение отностно частите, доставени от представителството на КИА? (без аксесоарите)
    1. Представителството на марката предлага основно оригинални части на КИА



    2. Цената на оригиналните части е оправдана



    3. Чаках повече от два дни за ремонт/поддръжка, защото нямаше налични части


  • Бяха ли Ви предоставени следните услуги от представителството/сервиза на КИА:
    1. Бяхте ли известен, когато настъпи датата за рутинна профилактика на Вашето превозно средство?


    2. Беше ли Ви дадено обяснение за работата, преди да започне?


    3. Беше ли Ви дадена приблизителна цена на таксите преди да започне работата?



    4. Бяхте ли известен, когато работата бе приключена?


    5. Получихте ли съвет за поддръжката на автомобила?


    6. Някой свърза ли се с Вас след сервиза, за да провери дали сте доволен от извършената работа?


  • Като се има предвид цялостния Ви опит със сервиза на КИА, който сте посетили, до колко бяхте удоволетворени от сервизното обслужване на КИА?

  • Бихте ли посетили същия сервиз на КИА отново за ремонт или профилактика?




  • Защо не бихте посетили същия сервиз на КИА отново за ремонт или профилактика?










  • Бихте ли препоръчали сервиза на КИА на други?




  • Моля, кажете ни Вашето мнение за Вашия автомобил КИА?

    1. Бихте ли препоръчали марката КИА на други?





    2. Бихте ли обмисляли отново да си купите автомобил КИА в бъдеще?





  • Защо не бихте закупили автомобил КИА отново?








  • Притежавали ли сте друго превозно средство преди настоящата Ви КИА?

  • Каква марка беше предишния автомобил, който притежавахте точно преди КИА?
  • Вие посочихте друго, моля уточнете
  • Как бихте оценили Вашия сервиз по отношение на гаранционното обслужване?


  • Къде бихте предпочели да отидете за следните услуги по време на гаранционния период?
    1. Смяна на масло


    2. Рутинна поддръжка като ремъци/ филтри/ спирачки и други


    3. Ремонт


  • Къде бихте предпочели да отидете за следните услуги след гаранционния период?
    1. Смяна на масло


    2. Рутинна поддръжка като ремъци/ филтри/ спирачки и други


    3. Ремонт


  • Какъв е Вашият пол?

  • Каква е Вашата възраст?





  • Вашите име и Email