KIA MOTORS УСКОРЯВА ТРАНСФОРМАЦИЯТА НА БИЗНЕСА СИ С ЦЕЛ ДА СЕ ПРЕВЪРНЕ ВЪВ ВОДЕЩ ПРОИЗВОДИТЕЛ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ

Обратно

Днес KIA Motors Corporation разкри подробности около своята глобална бизнес стратегия в сферата на електрическите превозни средства EV (Еlectric Vehicles), демонстрирайки ранни скици на няколко от бъдещите задвижвани изцяло с акумулаторни батерии електромобили BEV (Battery Electric Vehicles) на марката. Подробностите относно бъдещата продуктова стратегия на KIA в EV сферата бяха обявени лично от президента и главен изпълнителен директор на KIA Хо Сун Сонг по време на специално събитие в завода на марката в Хуасун, Южна Корея.

 

KIA се стреми към заемането на водеща позиция на глобалния пазар на електрически превозни средства, чрез адаптация към бързо нарастващото в световен мащаб потребителско търсене на електромобили. За да постигне тези високи цели, марката предвижда да представи на пазара разнообразна гама от BEV модели и да започне съвместна работа с компании в областта на зарядната инфраструктура за електромобили в цял свят.

 

„От момента на представянето на KIA Ray EV – нашият първи серийно произвеждан BEV модел през 2011г., до днес KIA е реализирала над 100 000 BEV в световен мащаб,” сподели изпълнителният директор Сонг. „След тази първа стъпка, ние започнахме да представяме последователно редица нови BEV модели на пазарите по целия свят и обявихме своите планове за ускоряване на този процес през следващите години. С преориентирането на нашия бизнес към електрификация, ние ще се стремим към повишаване на дела на BEV моделите до 25% от общия обем на продажбите на компанията в международен мащаб в периода до 2029г."

 

Съгласно мерките, заложени в стратегическия „Plan S“ на KIA, който бе обявен в началото на 2020г., до 2025г. марката планира да разшири своята гама от BEV модели до общо 11. През същия период KIA ще увеличи дела на BEV моделите до 20% от общия обем на автомобилните продажби на марката на развитите пазари в Южна Корея, Северна Америка и Европа. Сред показаните днес скици са седем BEV модела, които предстои да бъдат пуснати на пазара до 2027г.

 

Първият от поредицата BEV модели, носещ кодовото название CV, ще бъде представен през 2021г. и ще се превърне в първият BEV модел на марката с дистрибуция в световен мащаб. Новият електромобил ще предложи същите конкурентоспособни продуктови качества и привлекателен дизайн като другите автомобили в гамата на KIA и ще разполага с висока динамика на пътя и отлични характеристики на зареждане.

 

Стретегическият „Plan S” на KIA – преход към електрификация 

По-рано през месец януари тази година KIA Motors представи своя „Plan - S“ средно- и дългосрочна стратегия за бъдещото развитие на компанията, очертавайки плановете си за перспективен преход на бизнеса към фокус върху BEV електромобилите, услугите и решенията за мобилност. KIA ще се съсредоточи върху постигането на водеща позиция в глобален мащаб с лансирането на нови BEV електромобили и внедряването на иновации в областта на производството, продажбите и услугите.

 

KIA Motors преминава през трансформация на цялата компания, насочена към осъществяването на целите, заложени в „Plan S“. Моделът CV, който се очаква на пазара през 2021г., ще концентрира в себе си отношението на марката към иновациите и промяната, представяйки нови насоки в дизайна, които ще ознаменуват прехода на KIA към фокусираната върху EV моделите бизнес стратегия. Новата стилистична философия на KIA ще акцентира върху прогреса, разнообразието и богатството на съчетанията от контрастни елементи.

 

KIA обновява изцяло своето продуктово планиране, изследователска и развойна дейност, както и автомобилното производство, така че да отговори активно на разнообразните нужди и изисквания на клиентите още на етап продуктовото планиране. Плановете на KIA предвиждат бърз и адекватен отговор на пазарните тенденции и изисквания с предлагане на разнообразни продуктови категории и гама от модели, подходящи за използване в градските центрове, за пътуване на дълги разстояния и за динамично шофиране. Освен това, с адаптирането на своята нова глобална електрическа модулна платформа E-GMP (Electric-Global Modular Platform), KIA ще бъде в състояние да предложи на своите клиенти автомобили с най-обширното вътрешно пространство в съответния клас.

 

KIA Motors ще се стреми също да въведе промени и в своята система от методи за пласмент и продажба на електромобили. Марката проучва създаването на абонаментни услуги, за да предложи по-разнообразни възможности за покупка на своите клиенти, програми за лизинг и отдаване под наем на акумулаторни батерии за електромобили, както и други бизнес инициативи, свързани с „втория живот” на батериите.

 

В допълнение към това, KIA Motors планира да разшири и своята глобална инфраструктура за сервизно обслужване на електромобили. KIA възнамерява да увеличи броя на специализираните за ремонт и обслужване на електромобили сервизни постове в Корея до 1200 към 2030г. На останалите пазари по света KIA ще увеличи броя на работните постове за сервизно обслужване на EV модели до 600 към края на настоящата година и над 2000 в периода до 2023г. KIA планира също да разработи свои собствени програми за обучение на специалисти в обслужването и сервизната поддръжка на електромобили.

 

KIA гледа на разширяването на зарядната инфраструктура за електрически превозни средства като на важно предварително условие за популяризирането на електрическата мобилност и продължава да разширява своята дейност за подобряване на достъпа до възможности за зареждане за водачите на електромобили в световен мащаб.

 

На пазара в Южна Корея KIA ще активизира своя бизнес в областите, които спомагат пряко за изграждането на инфраструктурата от зарядни станции. Първоначално ще се разчита на съществуващата национална мрежа от официални търговски центрове, дилърства и сервизни центрове на марката, като в периода до 2030г. KIA ще се стреми да достави и пусне в експлоатация около 1500 зарядни станции за EV модели. Наред с това до 2021г. Hyundai Motor Group ще инсталира 120 бързозарядни станции в централните части на градовете, както и по протежение на 12 магистрални артерии, свързващи 8 от провинциите в Южна Корея.

 

По света KIA инсталира над 2400 зарядни станции за електромобили в Европа и около 500 в Северна Америка в партньорство със своите дилърски мрежи. В бъдеще KIA планира да продължи с разширяването на своята зарядна инфраструктура в крак с нарастването на пазара на електрически превозни средства.

 

Наред с това, KIA ще се стреми да осигури цялостна инфраструктура за зареждане на своите клиенти чрез сключване на стратегически партньорства, започвайки с направената през месец септември миналата година инвестиция в мрежата на IONITY - европейска компания, специализирана в изграждането на бързозарядни станции за електромобили. В стремежа си да осигури оптимизирана и съобразена с условията на всяка страна и пазарни условия мрежа от зарядни станции, KIA търси партньори в изграждането на зарядна инфраструктура и на пазарите в САЩ и Китай, и се стреми към засилване на сътрудничеството в разработката и внедряването на нови технологии за зареждане.

 

KIA допълва своите усилия за излизане на водеща позиция на пазара на електромобили в световен мащаб и чрез активно сътрудничество с правителствата на отделните държави и участие в други търговски партньорства и бизнес инициативи. След като през месец юли тази година създаде новата стартъп компания Purple M (специализирана в предоставянето на персонализирани услуги за електрическа мобилност и електромобили), KIA планира и кооперация с различни правителствени организации за разширяване на съвместната дейност в няколко области, сред които преоборудване на обществения транспорт за задвижване с електричество и изграждане на зарядна инфраструктура за електромобили.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
07 10

KIA ПРЕДСТАВЯ НОВИЯ STONIC GT LINE

Stonic GT Line извежда на преден план най-динамичните елементи в дизайна на марката, демонстрирайки по-вълнуваща стилистика във външността и интериора, както и изключителните характеристики на GT Line дизайна. Подобно на останалите модели в гамата на Stonic, версията GT Line предлага и богати възможности за индивидуално оформление с двуцветно външно лаково покритие и избор от опции за mild хибридно и нехибридно задвижване.
още
30 09

КИА ЛАНСИРА ОБЩОЕВРОПЕЙСКА УСЛУГА ЗА ЗАРЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ

КИА Моторс лансира KiaCharge, общоевропейска интегрирана услуга за зареждане на електромобили. Собствениците на BEVs (електрически превозни средства) и PHEVs (плъгин хибридни автомобили) ще имат осигурен достъп до най-мащабната мрежа от електростанции в Европа. Потребителите ще могат да се възползват от услугата посредством плащане с карта и мобилно приложение. Услугата ще бъде на достъпна тарифа за всички клиенти в зависимост от техните индивидуални предпочитания за зареждане.
още
16 09

KIA MOTORS УСКОРЯВА ТРАНСФОРМАЦИЯТА НА БИЗНЕСА СИ С ЦЕЛ ДА СЕ...

Днес KIA Motors Corporation разкри подробности около своята глобална бизнес стратегия в сферата на електрическите превозни средства EV (Еlectric Vehicles), демонстрирайки ранни скици на няколко от бъдещите задвижвани изцяло с акумулаторни батерии електромобили BEV (Battery Electric Vehicles) на марката. Подробностите относно бъдещата продуктова стратегия на KIA в EV сферата бяха обявени лично от президента и главен изпълнителен директор на KIA Хо Сун Сонг по време на специално събитие в завода на марката в Хуасун, Южна Корея.
още
27 08

ПОВЕЧЕ ТЕХНОЛОГИИ, МОЩНОСТ И БЕЗОПАСНОСТ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНИЯ KIA...

Днес КИА представи усъвършенствания Stinger. Динамичният спортен фастбек е получил редица промени за да подсили своя gran turismo характер.
още