CARLOS LAHOZ Е НОВИЯТ МАРКЕТИНГ ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

Обратно

КИА Моторс Европа назначи Carlos Lahoz за Маркетинг Директор на компанията. Г-н Lahoz ще ръководи комуникационните и маркетинг стратегии, ще отговаря за дигиталния маркетинг, стратегическо маркетинг планиране, връзки с медиите, управление на социалните мрежи и развитието на марката на европейските пазари.

 

Присъединявайки се към европейския мениджърски екип на КИА, Carlos Lahoz ще замести Artur Martins, който наскоро зае друга ръководна длъжност в главното седалище на компанията в Сеул, Корея. Г-н Lahoz ще докладва пряко на Emilio Herrera, Главен Оперативен Директор на КИА Моторс Европа.

 

„Това определено е вълнуващ период за марката КИА, която се наложи като модерен, достъпен и висококачествен бранд в Европа”, коментира Emilio Herrera. „Във връзка с предстоящите премиери на електромобили и хибриди, Carlos ще работи съвместно с маркетинг отделите в Европа и Корея като поема отговорност за ефективна комуникация с настоящи и бъдещи клиенти. Дългогодишния му опит, заедно с разбирането на потребителските нужди и клиентска удовлетвореност, го правят идеалния кандидат за позицията.„

 

Г-н Lahoz е с над 20г. опит в автомобилния сектор. Последните 5г. той заема длъжността Ръководител Стратегическо Планиране и програми за развитие в КИА Моторс Европа, като е бил ангажиран с дългосрочната бизнес стратегия на компанията, CO2 мениджмънт, бизнес пазари, прогнози и планиране на продажбите. Г-н Lahoz е отговарял и за европейското производство на компанията, координирайки планираните операции в завода на КИА в Жилина, Словакия. Преди да се присъедини към екипа на КИА Моторс Европа той е работил в КИА Моторс Иберия като Ръководител Бизнес Планиране.

 

По произход испанец, 44-годишният Carlos Lahoz е завършил икономика в Сарагоса, Испания и притежава МВА от IE Business School в Мадрид. Г-н Lahoz владее отлично испански, английски и италиански език.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
15 01

КИА ПРЕДСТАВИ НОВАТА СИ СТРАТЕГИЯ ЗА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ ДО 2025Г.

КИА Моторс разкри подробности за дългосрочната си стратегия ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия.
още
09 01

CARLOS LAHOZ Е НОВИЯТ МАРКЕТИНГ ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

КИА Моторс Европа назначи Carlos Lahoz за Маркетинг Директор на компанията. Г-н Lahoz ще ръководи комуникационните и маркетинг стратегии, ще отговаря за дигиталния маркетинг, стратегическо маркетинг планиране, връзки с медиите, управление на социалните мрежи и развитието на марката на европейските пазари.
още
02 12

КИА И TIME С ОБЩ ПРОЕКТ

КИА лансира онлайн платформа за електрификация (http://bit.ly/ElectrificationMatters) съвместно с популярното седмично и онлайн издание TIME. Уеб базираният проект, който включва статии, видео материали и инфографики, ще предоставя полезна информация на потенциалните купувачи на електромобили.
още
14 11

КИА XCEED СПЕЧЕЛИ ПРЕСТИЖНА НАГРАДА В КОНКУРСА ‘ЗЛАТЕН ВОЛАН’

Новият градски кросоувър на КИА – XCeed триумфира по време на конкурса ‘Златен волан’ (Das Goldene Lenkrad). КИА XCeed бе отличен с титлата ‘Най-добър автомобил под 35 000 евро’ от Auto Bild и Bild am Sonntag.
още