КИА ПРЕДОСТАВИ МОДЕЛИ ОТ ГАМАТА НА МАРКАТА ЗА НУЖДИТЕ НА АУСТРЕЛИЪН ОУПЪН

Обратно

Това е 18-тата поредна година за КИА като Генерален спонсор на Аустрелиън Оупън. КИА ще предостави специално оборудвани автомобили на Тенис Австралия.

 

Официалната церемония по откриването на турнира се състоя в Мелбърн, където посланикът на бранда и носител на 17 титли от Големия Шлем - Рафаел Надал, представи 120-те автомобила с марка КИА, които ще транспортират състезатели, официални гости, организационни екипи, фенове на тениса, медийни представители и ВИП гости. Състезанието стартира на 14-ти януари в Мелбърн и ще завърши със сингъл мъже на 27-ми януари. Автомобилите ще бъдат управлявани от 350 специално обучени шофьори, които се предвижда да изминат над 450 000 км в рамките на състезанието.

 

„За нас е огромна чест почти две десетилетия да бъдем горд спонсор на един от най-популярните спортове в международен мащаб. С любопитство и интерес очакваме поредното състезание, което вярваме ще бъде най-вълнуващия тенис турнир до момента,” каза James Cho, Президент на КИА Моторс Австралия.

 

„КИА е много повече от спонсор на Аустрелиън Оупън, всъщност компанията е високо ценен член на нашето тенис семейство, който дълги години активно помага за развитието на състезанието. Първият признак за старта на Тенис Австралия е наличието на многобройни автомобили КИА в Мелбърн, които се превърнаха в символ на турнира” каза Craig Tiley, Главен изпълнителен директор на Тенис Австралия.

 

За да отпразнува дългогодишното си партньорство, КИА ще представи многобройни он- и оф-лайн програми за феновете на тениса по света. Активацията “AO Selfie Contest” дава възможност на запалянковците да споделят своите любими моменти по време на състезанието в социалните мрежи, докато 68 късметлии от клиентите на марката, избрани на случен принцип в 28 държави ще получат билети за полу-финалите.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
25 03

НАГРАДИ RED DOT 2019: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който марката получи 3 престижни награда за дизайн. След лансирането на трето поколение КИА Ceed на европейските пазари, всеки един от представителите на звездното семейство бе отличен с приз за дизайн.
още
19 03

КИА ЩЕ ЛАНСИРА НОВ СТИЛЕН КРОСОУВЪР CEED

КИА представи първи изображения на новия кросоувър Ceed. От лансирането на първо поколение преди 15г., КИА подхожда творчески към потенциалните разновидности на каросерията. При създаването на новата гама Ceed европейските дизайнери на марката получиха свободата да разработят и демонстрират различни варианти.
още
07 03

С ДЕБЮТИ НА E-SOUL, NIRO И ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОТОТИП КИА ДАВА...

КИА Моторс демонстрира заявката си за лидерска позиция при модерните задвижващи технологии с представянето само на електрифицирани модели на автосалона в Женева.
още
28 02

ОБНОВЕНИТЕ ХИБРИДНИ КРОСОУВЪРИ NIRO HYBRID И PLUG-IN HYBRID ЩЕ...

КИА Моторс усъвършенства гамата на Niro - бестселър на компанията в сегмента на електрифицираните кросоувъри. Рестилизираните модели Hybrid и Plug-in Hybrid са готови за своята световна премиера по време на автомобилното изложение в Женева.
още