КИА МОТОРС Е ОФИЦИАЛЕН СПОНСОР НА UEFA EUROPA LEAGUE ЗА 2018 – 2021г.

Обратно

КИА Моторс постави началото на ново партньорство – Официален спонсор на UEFA Europa League. 3-годишният договор за спонсорство влезе от сила вчера за сезон 2018/2019 и ще продължи до финала на Лига Европа през 2021г.

 

UEFA Europa League е най-голямото световно състезание по клубен футбол за професионалисти, с участие на 48 клуба от 27 държави. Общо 205 отборни срещи ще се проведат през 2018/2019г. с телевизионна публика от над 1 милиард зрители. Като Официален партньор, КИА Моторс ще предоставя по 90 автомобила за всеки финал на UEFA Europa League през 2019, 2020 и 2021г. Автомобилният парк ще бъде използван за транспортиране на съдии, делагати, официални и ВИП гости.

 

За първи път КИА ще представи ексклузивната програма ‘Official Match Ball Carrier’ по време на Лига Европа, която дава възможност на млади футболни фенове, между 8 и 12г., да участват в церемониите и да подават футболната топка на съдията преди старта на всяка от 205-те срещи  от европейското първенство.

 

КИА ще бъде част и от онлайн играта UEL Daily Fantasy, достъпна чрез www.UEFA.com. Феновете избират футболисти от клуба, които се съревновават в съответния ден, като анализират и оценяват играта им според отбелязани голове, предотвратяване на наказания, получаване на жълти или червени картони, цялостно представяне на терена.

 

Ролята на КИА като Официален партньор на UEFA Europa League дава нови възможности на компанията да популяризира бранда сред огромния брой фенове на футбола. КИА притежава дълга история като официален спонсор на водещи регионални и глобални спортни събития, включително FIFA World Cup, UEFA European Championship и Copa America. От 2002г. КИА е и основен партньор на Australian Open.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
16 05

КИА ПУСНА ПЪРВИ СКИЦИ НА ИЗЦЯЛО НОВ SUV МОДЕЛ

КИА показа тийзър на изцяло нов кросоувър. Моделът, който ще дебютира в Корея през лятото на настоящата година, комбинира характеристиките на SUV и просторен интерион в компактна форма.
още
25 03

НАГРАДИ RED DOT 2019: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който марката получи 3 престижни награда за дизайн. След лансирането на трето поколение КИА Ceed на европейските пазари, всеки един от представителите на звездното семейство бе отличен с приз за дизайн.
още
19 03

КИА ЩЕ ЛАНСИРА НОВ СТИЛЕН КРОСОУВЪР CEED

КИА представи първи изображения на новия кросоувър Ceed. От лансирането на първо поколение преди 15г., КИА подхожда творчески към потенциалните разновидности на каросерията. При създаването на новата гама Ceed европейските дизайнери на марката получиха свободата да разработят и демонстрират различни варианти.
още
07 03

С ДЕБЮТИ НА E-SOUL, NIRO И ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОТОТИП КИА ДАВА...

КИА Моторс демонстрира заявката си за лидерска позиция при модерните задвижващи технологии с представянето само на електрифицирани модели на автосалона в Женева.
още