КИА МОТОРС Е ОФИЦИАЛЕН СПОНСОР НА UEFA EUROPA LEAGUE ЗА 2018 – 2021г.

Обратно

КИА Моторс постави началото на ново партньорство – Официален спонсор на UEFA Europa League. 3-годишният договор за спонсорство влезе от сила вчера за сезон 2018/2019 и ще продължи до финала на Лига Европа през 2021г.

 

UEFA Europa League е най-голямото световно състезание по клубен футбол за професионалисти, с участие на 48 клуба от 27 държави. Общо 205 отборни срещи ще се проведат през 2018/2019г. с телевизионна публика от над 1 милиард зрители. Като Официален партньор, КИА Моторс ще предоставя по 90 автомобила за всеки финал на UEFA Europa League през 2019, 2020 и 2021г. Автомобилният парк ще бъде използван за транспортиране на съдии, делагати, официални и ВИП гости.

 

За първи път КИА ще представи ексклузивната програма ‘Official Match Ball Carrier’ по време на Лига Европа, която дава възможност на млади футболни фенове, между 8 и 12г., да участват в церемониите и да подават футболната топка на съдията преди старта на всяка от 205-те срещи  от европейското първенство.

 

КИА ще бъде част и от онлайн играта UEL Daily Fantasy, достъпна чрез www.UEFA.com. Феновете избират футболисти от клуба, които се съревновават в съответния ден, като анализират и оценяват играта им според отбелязани голове, предотвратяване на наказания, получаване на жълти или червени картони, цялостно представяне на терена.

 

Ролята на КИА като Официален партньор на UEFA Europa League дава нови възможности на компанията да популяризира бранда сред огромния брой фенове на футбола. КИА притежава дълга история като официален спонсор на водещи регионални и глобални спортни събития, включително FIFA World Cup, UEFA European Championship и Copa America. От 2002г. КИА е и основен партньор на Australian Open.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
30 11

НОВИЯТ КИА SOUL EV ‘НАЕЛЕКТРИЗИРА’ ЛОС АНДЖЕЛИС

КИА Моторс представи новия Соул EV, изцяло нова генерация на многократно награждавания компактен кросоувър с нулево ниво на вредни емисии. Новият модел е също толкова магнетичен, колкото своя предшественик, а изцяло електрическото му задвижване го прави привлекателен за всички потребитили със зелено съзнание.
още
01 11

КИА РАЗКРИВА ТЕХНОЛОГИЯТА НА БЪДЕЩЕТО – СОЛАРНО ЗАРЕЖДАНЕ НА...

КИА Моторс обяви плановете си да представи технология за зареждане тип „соларен покрив“ за избрани модели на южно-кореския автопроизводител. Генериращите електричество соларни панели ще бъдат интегрирани в покрива или в предния капак на автомобила и ще подпомагат двигателя с вътрешно горене, хибридната система или батериите на електромобилите с допълнителна електрическа енергия, като намаляват разхода на гориво и увеличават пробега.
още
04 10

РОБЪРТ ДЕ НИРО Е ПОСЛАНИК НА НОВИЯ ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА КИА

Холивудската супер звезда Робърт Де Ниро ще заеме главна роля в европейската рекламна кампания на КИА по повод лансирането на 100% електрически кросоувър e-Niro.
още
02 10

ПРЕМИЕРНИТЕ МОДЕЛИ НА КИА В ПАРИЖ

Днес по време на автосалона в Париж КИА Моторс официално представи ProCeed. Изцяло новият шутинг брейк дебютира заедно с хай перформанс моделите Ceed GT и ProCeed GT, както и Ceed GT line. На международното изложение, което започна днес, 100% електрически автомобил KIA e-Niro също осъществи своята европейска премиера.
още