КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D. POWER ЗА ЧЕТВЪРТА ПОРЕДНА ГОДИНА

Обратно

За четвърта поредна година КИА заема челна позиция сред нелуксозните брандове в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2018 с рапортувани 72 проблема на 100 автомобила. КИА затвърди лидерската си позиция с предимствата на водещите в съответните сегменти модели: Соренто (SUV) и Рио (Малък автомобил), докато Оптима (Автомобил от среден клас), Спортидж (Малък SUV) и Седона (Миниван) се класира на престижното второ място, а за Форте (Компактен автомобил) бе отредено трето място. След като спечели IQS наградите през 2015г., 2016г. и 2017г., многогодишният фаворит на американските потребители - Соул за пореден път бе отличен в категорията на компактните мултифункционални модели.

 

„Водещата позиция сред всички масови автомобилни марки в продължение на 4 последователни години е гаранция за изключителното качество и високо ниво на изработка на всеки автомобил КИА,” каза Майкъл Кол, Главен оперативен директор и EVP, КИА Моторс Америка. „С 2 лидерски позиции и допълнителни 5 награди в топ 3 на съответните категории, КИА отново демонстрира своя непрекъснат прогрес и фокус на бранда върху удовлетворението на потребителите от автомобилите с марка КИА.”

 

Годишният доклад на J.D. Power 2018 анализира мнението на 75 712 автомобилни потребители и оценява удовлетворение от управлението, двигатели и трансмисии, и проблеми свързани с качеството за период от 90 дни след покупката на автомобила.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
07 03

С ДЕБЮТИ НА E-SOUL, NIRO И ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОТОТИП КИА ДАВА...

КИА Моторс демонстрира заявката си за лидерска позиция при модерните задвижващи технологии с представянето само на електрифицирани модели на автосалона в Женева.
още
28 02

ОБНОВЕНИТЕ ХИБРИДНИ КРОСОУВЪРИ NIRO HYBRID И PLUG-IN HYBRID ЩЕ...

КИА Моторс усъвършенства гамата на Niro - бестселър на компанията в сегмента на електрифицираните кросоувъри. Рестилизираните модели Hybrid и Plug-in Hybrid са готови за своята световна премиера по време на автомобилното изложение в Женева.
още
21 02

КИА ЩЕ НАЕЛЕКТРИЗИРА ПУБЛИКАТА В ЖЕНЕВА

КИА Моторс Европа ще представи изцяло нов прототип на електрически автомобил по време на автосалона в Женева. Разработен в дизайнерското студио на марката във Франкфурт, концептът е визуално олицетворение на посоката, в която поема компанията във вълнуващия свят на електрификацията.
още
14 02

НОВИЯТ ПРОЕКТ НА КИА ЩЕ РАЗКРИЕ ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО НА...

КИА Моторс Европа се впуска в мисия ‘Електромобилност’ сред най-големите европейски пазари на електрифицирани автомобили. КИА ще осъществи иновационния проект в партньорство с компанията за изследване и консултиране в автомобилния сектор – World Shopper.
още