НОВАТА ГЛОБАЛНА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ НА КИА – ФУТУРИСТИЧЕН ПОГЛЕД НА КЛАСИЧЕСКАТА ИСТОРИЯ ЗА ПИТЪР ПАН

Обратно

КИА Моторс представи нова глобална рекламна кампания, която включва герои от любимата история за Питър Пан: http://www.kia.com/worldwide/brand-campaign/peter-returns.do.  

 

3-минутният филм, озаглавен ‘Завръщането на Питър’, е базиран на класическата приказка за деца и предлага футуристичен поглед върху задълбочаващия се конфликт между Питър и капитан Хук. Мисията на Питър, в компанията на своите доверени приятели Уенди и феята Менче-Звънче, е да представи нови технологии на обитателите на Небивалата земя, които до този момент са държани в неведение за технологичния прогрес поради егоизма на злия капитан Хук.  

 

‘КИА е на път да се превърне в един от водещите доставчици на масова мобилност в бъдеще,’ коментира Yong Won, Изпълнителен вицепрезидент и Бранд&Маркетинг мениджър, КИА Моторс. ‘Чрез нашата ексклузивна филмова продукция искахме да покажем как нещо класическо и доставящо удоволствие на милиони потребители по света, може да бъде интерпретирано и адаптирано към настоящето, модерно съвремие. Точно както обитателите на Небивалата земя в ‘Питър се завръща’ всеки заслужава да бъде част от технологичния прогрес и новостите, които предлага модерният свят.’

 

Героите във филма ‘Питър се завръща’ се възползват от множеството автономни и модерни технологии, с които е оборудван прототипът на КИА – KED-12: Интелигентни пикселни светлини, Асистиращ паркинг пилот, Фокусиране на звука и много други. Следвайки концепцията на марката ‘Boundless for all”, КИА планира да популяризира технология за автономно шофиране – Ниво 4, чрез провеждане на редици тестове през 2021г.

 

‘Питър се завръща’ е създаден от известния френски режисьор и сценарист Phillipe Andre. Заснет в Мадрид, Испания, в продължение на 6 дни, филмът включва екип от 200 актьори и над 100 различни костюма, специално изработени за рекламния клип. Създаването на скечовете и превръщането им в компютърни графики е отнело на продуцентите около 6 месеца. 

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
21 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

За четвърта поредна година КИА заема челна позиция сред нелуксозните брандове в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2018 с рапортувани 72 проблема на 100 автомобила. КИА затвърди лидерската си позиция с предимствата на водещите в съответните сегменти модели: Соренто (SUV) и Рио (Малък автомобил), докато Оптима (Автомобил от среден клас), Спортидж (Малък SUV) и Седона (Миниван) се класира на престижното второ място, а за Форте (Компактен автомобил) бе отредено трето място. След като спечели IQS наградите през 2015г., 2016г. и 2017г., многогодишният фаворит на американските потребители - Соул за пореден път бе отличен в категорията на компактните мултифункционални модели.
още
08 06

КИА ПОКАЗА 100% ЕЛЕКТРОМОБИЛ КИА НИРО НА BUSAN MOTOR SHOW

КИА Моторс представи новия Ниро EV на изложението в корейския град Пусан. С автономен пробег от 450 км изцяло електрическият Ниро EV комбинира удоволствие от шофирането с атрактивен дизайн, удобствата на кросоувър и задвижване, което не генерира вредни емисии.
още
01 06

КИА ПРЕДОСТАВИ 424 АВТОМОБИЛА ЗА НУЖДИТЕ НА FIFA WORLD CUP RUSSIA™

КИА Моторс предостави 424 автомобила за превоз на отборите, официалните гости и делегати от целия свят по време на предстоящото Световно първенство по футбол - FIFA World Cup Russia™. Предаването на автопарка за нуждите на футболното първенство отново демонстрира подкрепата и страстта, която КИА споделя с най-популярното спортно състезание в света. Официалната церемония по връчване на автомобилния парк се състоя на 31 Май, стадион Лужники в Москва, където на 15 юли ще се проведе финалната среща от Мондиал 2018.
още
28 05

КИА МОТОРС ЕВРОПА ПРОИЗВЕДЕ 3-МИЛИОННИЯ СИ АВТОМОБИЛ С ВОДЕЩАТА В...

КИА Моторс Европа достигна до рекорден брой продажби на автомобили, окомплектовани с водещата в бранша – 7г. гаранция. Марката реализира 3 милиона автомобила на Стария континент с безпрецедентна гаранция и безкомпромисно качество.
още