КИА ПРАЗНУВА 5-МИЛИОННИЯ СПОРТИДЖ

Обратно

КИА Моторс регистрира продажбата на 5-милионния компактен SUV и бестселър на марката – Спортидж.

 

Представен на световните пазари през 1993г., четвърто поколение Спортидж празнува своята 5 милионна продажба, точно на 25-та годишнина от лансирането му. Последната версия на модела с дебют през 2016г. е по-популярна от всякога с реализирането на средно 38 000 продажби на месец в световен мащаб през 2017г.

 

‘Горди сме, че успяхме да достигнем този важен етап от развитието на нашия бестселър и да регистрираме 5-милионната му продажба. Широката популярност на Спортидж в световен мащаб е доказателство за неговите безспорни характеристики, изключително атрактивен дизайн и високо качество,” каза Ho Sung Song, Изпълнителен вицепрезидент, Отдел международни дейности, КИА Моторс. „За периода от 1993г. до сега КИА Спортидж се превърна в един от най-търсените компактни SUV модели на международните пазари, а успехът му доведе до разработването и конструирането на поредица кросоувъри в гамата на марката, които очакват своята бъдеща премиера.”

 

През 2016 и 2017г., Спортидж надмина продажбите на представителя в Б-сегмент Рио и се превърна в глобален бестселър на КИА. Убедителните продажби на модела през първите 2 месеца на 2018г., съответно 36 632 и 32 930 броя, още веднъж затвърждават позицията му на лидер в гамата на южно-корейския авто-производител.

 

КИА Спортидж дебютира през 1991г. на автосалона в Токио, представяйки “Urban SUV” концепцията на марката за компактен и практичен SUV с он- и оф-роуд характеристики. Моделът постигна изключителен успех с регистрирани 500 000 продажби.

 

След 7-годишен цикъл на производство, продажбите на второ поколение Спортидж възлизат на 1 223 776 броя в международен мащаб. Трето поколение от модела надхвърли 1 милион продажби по света само за 4 години от лансирането му.

 

Четвърто поколение Спортидж се отличава с прогресивен дизайн, практичност, удобство, комфорт, иновационни технологии и редица системи за сигурност и безопасност.

 

КИА Спортидж е носител на престижни и международно признати награди за дизайн, като ‘iF Design’ и ‘red dot’. Моделът е отличен и с най-висок рейтинг за сигурност от IIHS - независима, неправителствена американска организация с научна и образователна дейност, посветена на пътната безопасност.  

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
30 11

НОВИЯТ КИА SOUL EV ‘НАЕЛЕКТРИЗИРА’ ЛОС АНДЖЕЛИС

КИА Моторс представи новия Соул EV, изцяло нова генерация на многократно награждавания компактен кросоувър с нулево ниво на вредни емисии. Новият модел е също толкова магнетичен, колкото своя предшественик, а изцяло електрическото му задвижване го прави привлекателен за всички потребитили със зелено съзнание.
още
01 11

КИА РАЗКРИВА ТЕХНОЛОГИЯТА НА БЪДЕЩЕТО – СОЛАРНО ЗАРЕЖДАНЕ НА...

КИА Моторс обяви плановете си да представи технология за зареждане тип „соларен покрив“ за избрани модели на южно-кореския автопроизводител. Генериращите електричество соларни панели ще бъдат интегрирани в покрива или в предния капак на автомобила и ще подпомагат двигателя с вътрешно горене, хибридната система или батериите на електромобилите с допълнителна електрическа енергия, като намаляват разхода на гориво и увеличават пробега.
още
04 10

РОБЪРТ ДЕ НИРО Е ПОСЛАНИК НА НОВИЯ ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА КИА

Холивудската супер звезда Робърт Де Ниро ще заеме главна роля в европейската рекламна кампания на КИА по повод лансирането на 100% електрически кросоувър e-Niro.
още
02 10

ПРЕМИЕРНИТЕ МОДЕЛИ НА КИА В ПАРИЖ

Днес по време на автосалона в Париж КИА Моторс официално представи ProCeed. Изцяло новият шутинг брейк дебютира заедно с хай перформанс моделите Ceed GT и ProCeed GT, както и Ceed GT line. На международното изложение, което започна днес, 100% електрически автомобил KIA e-Niro също осъществи своята европейска премиера.
още