КИА МОТОРС ДЕМОНСТРИРА ИЗЦЯЛО НОВ КОНЦЕПТУАЛЕН ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА CES 2018

Обратно

По време на 2018 Consumer Electronics Show (CES) КИА Моторс демонстрира изцяло нов електрически прототип, който олицетворява бъдещата стратегията на компанията.

 

Комбинирайки отличителния за КИА дизайн с високо ефективната електрическа батерия, новата концептуална разработка илюстрира пътя към бъдещата електрификация на марката. Новият прототип е оборудван с интерфейс човек – машина (HMI) и нова осветителна система с ‘динамична графика’. Целта на инкорпорираните технологии е да се изследва техния потенциал и представянето им на пазара през следващите години.

 

Заедно с новия концепт, КИА ще представи и поредица иновативни технологии. Интерактивната разработка на компанията ‘Beyond Autonomous Driving’ демонстрира съществуващи и бъдещи технологии, които обобщават плановете на КИА за автомобилната автономност и мобилност, които ще се надграждат с представянето на нови системи за автономно шофиране.

 

По време на изложението 3-те експоната от КИА ще разкрият бъдещите технологии на компанията за усъвършенстване на информационната свързаност между автомобила и пътниците в него. Пакетът ще включва асистиращи технологии за водача и водещи HMI функции, както и първата в света автомобилна 5G връзка.

 

„Виртуалната реалност, самоуправляващи се автомобили и пълна информационна свързаност се считаха за технологии на далечното бъдеще. Превръщането им в бърза реалност мотивира КИА да ускори проучването си за адаптация на новите технологии към своите клиенти. На CES ние ще споделим нашата стратегия и визия за бъдещата мобилност, като ще демонстрираме редици иновативни технологии, които ще предложим на клиентите си съвсем скоро,” каза Dr. Woong-cheol Yang, Вицепрезидент и Ръководител на Развойно-изследователския център КИА-Хюндай.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
12 04

ЕМИЛИО ХЕРЕРА Е НОВИЯТ ГЛАВЕН ОПЕРАТИВЕН ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

КИА Моторс Европа назначи Емилио Херера за Главен оперативен директор на компанията. Той ще замести Майкъл Коул, който ще заеме друга ръководна длъжност в глобалната структура на КИА Моторс. Кабинетът на г-н Херера е ситуиран в европейската централа на марката във Франкфурт, Германия, където новият Оперативен директор ще работи съвместно с Президента на компанията – г-н Yong Kew Park.
още
10 04

НАГРАДИ RED DOT 2018: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който бяха отличени 3 модела на марката с престижната награда за дизайн. Фастбекът Стингър, компактният кросоувър Стоник и трето поколение от градския мъник Пиканто спечелиха призове в съответните категории. Журито, което се състои от популярни международни експерти в областта на дизайна, отличи КИА Стингър с титлата ‘Best of the Best’.
още
27 03

КИА МОТОРС ПРОИЗВЕДЕ 3-МИЛИОННИЯ СИ АВТОМОБИЛ В ЕВРОПА

КИА Моторс произведе 3-милионния си автомобил в Европа, 12г. след основаването на завода в Жилина, Словакия. Автомобилът отбелязал 3-те милиона е КИА сийд. Моделът е 5-врат хечбек, версия GT line, произведен за клиент на марката в Исландия. Оборудван е с 1-литров T-GDi (турбо бензинов двигател с директно впръскване).
още
19 03

КИА ПРАЗНУВА 5-МИЛИОННИЯ СПОРТИДЖ

КИА Моторс регистрира продажбата на 5-милионния компактен SUV и бестселър на марката – Спортидж. Представен на световните пазари през 1993г., четвърто поколение Спортидж празнува своята 5 милионна продажба, точно на 25-та годишнина от лансирането му. Последната версия на модела с дебют през 2016г. е по-популярна от всякога с реализирането на средно 38 000 продажби на месец в световен мащаб през 2017г.
още