КИА МОТОРС С ПРЕСТИЖНА НАГРАДА

Обратно

КИА спечели престижната награда German Brand Award за „Отлична бранд стратегия, мениджмънт и креативност”. Компанията бе отличена и като ‘разпознаваема марка’ в категория ‘Internal Branding’.

 

Членовете на журито – независими бранд експерти, оцениха не само комуникационната стратегия на КИА за предимствата на марката, но и взаимоотношенията на компанията с нейните клиенти. В частност, това включва високото качество на обслужване от първия контакт с клиента до доставката и предаването на превозното средство. Маркетинговата стратегия на КИА включва и иновативни програми за след продажбено обслужване в полза на клиента. Мотото на бранда „Силата да изненадваш” бе определен от журито като ‘интелигентно, съвременно, креативно’.

 

Andrej Kupetz, Изпълнителен директор на German Design Council, коментира: „Дигитализацията оказва огромно влияние върху марките и продуктите. Компании от различни промишлени браншове са изправени пред нови предизвикателства. Това рефлектира върху бранд мениджънта, който става по-прозрачен и по-комплексен в резултат на дигитализацията, но и по малко предсказуем и контролируем, благодарение на динамичното въздействие на уеб маркетинга и социалните мрежи. Фокусът върху бранда, участието на служителите и цялостното разбиране и имплементиране на бранда формират ключовия фактор за успеха на марката, нейното въздействие и възприятие в развиващия се с все по-бързи темпове дигитален свят.”    

 

„German Brand Awards показват, че все повече компании насочват усилията си в развитието на бранд мениджмънта. Тези компании са осъзнали, че брандингът е стратегически инструмент за развитието на бизнеса, който понякога изисква радикални промени. Насочвайки усилия към брнадинг мениджмънта, без да се нарушават основните принципи на успешното управление на марката, е ключът към подготовка на бъдещите предизвикателства.”

 

Журито на German Brand Awards се състои от бранд експерти в различни дисциплини. Категориите включват ‘Excellence in Branding’, ‘Industry Excellence in Branding’ и ‘Excellence in Brand Strategy, Management and Creation’. Членовете на организацията, която е основана през 1953г., към момента са над 280 международни компании с над 3 милиона служители.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.  

Последни новини
15 05

КИА ЛАНСИРА НОВ ДИЗЕЛОВ ‘МЕК’ ХИБРИД С 48V СИСТЕМА ПРЕЗ 2018Г.

През втората половина на 2018г. КИА Моторс ще представи първия си дизелов „мек“ хибрид с 48V електрическа система. Новото задвижване EcoDynamics+ ще редуцира нивото на вредни емисии CO , като подпомага ускорението с електрическа мощност, осигурена от 48V батерия и стартер-генератор.
още
08 05

НОВАТА ГЛОБАЛНА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ НА КИА – ФУТУРИСТИЧЕН ПОГЛЕД НА...

КИА Моторс представи нова глобална рекламна кампания, която включва герои от любимата история за Питър Пан: http://www.kia.com/worldwide/brand-campaign/peter-returns.do.
още
04 05

КИА ПОКАЗА ПЪРВИ СНИМКИ НА 100% ЕЛЕКТРОМОБИЛ НИРО

По време на международното изложение за електромобили в Джеджу, Корея, КИА показа нова, изцяло електрическа версия на модела Ниро. В комбинация от завладяващ екстериорен дизайн, функционалност и истинско удоволствие от шофирането, Niro EV ще дебютира пред европейската аудитория през октомври 2018г. на Aвтосалона в Париж.
още
12 04

ЕМИЛИО ХЕРЕРА Е НОВИЯТ ГЛАВЕН ОПЕРАТИВЕН ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

КИА Моторс Европа назначи Емилио Херера за Главен оперативен директор на компанията. Той ще замести Майкъл Коул, който ще заеме друга ръководна длъжност в глобалната структура на КИА Моторс. Кабинетът на г-н Херера е ситуиран в европейската централа на марката във Франкфурт, Германия, където новият Оперативен директор ще работи съвместно с Президента на компанията – г-н Yong Kew Park.
още