КИА МОТОРС С ПРЕСТИЖНА НАГРАДА

Обратно

КИА спечели престижната награда German Brand Award за „Отлична бранд стратегия, мениджмънт и креативност”. Компанията бе отличена и като ‘разпознаваема марка’ в категория ‘Internal Branding’.

 

Членовете на журито – независими бранд експерти, оцениха не само комуникационната стратегия на КИА за предимствата на марката, но и взаимоотношенията на компанията с нейните клиенти. В частност, това включва високото качество на обслужване от първия контакт с клиента до доставката и предаването на превозното средство. Маркетинговата стратегия на КИА включва и иновативни програми за след продажбено обслужване в полза на клиента. Мотото на бранда „Силата да изненадваш” бе определен от журито като ‘интелигентно, съвременно, креативно’.

 

Andrej Kupetz, Изпълнителен директор на German Design Council, коментира: „Дигитализацията оказва огромно влияние върху марките и продуктите. Компании от различни промишлени браншове са изправени пред нови предизвикателства. Това рефлектира върху бранд мениджънта, който става по-прозрачен и по-комплексен в резултат на дигитализацията, но и по малко предсказуем и контролируем, благодарение на динамичното въздействие на уеб маркетинга и социалните мрежи. Фокусът върху бранда, участието на служителите и цялостното разбиране и имплементиране на бранда формират ключовия фактор за успеха на марката, нейното въздействие и възприятие в развиващия се с все по-бързи темпове дигитален свят.”    

 

„German Brand Awards показват, че все повече компании насочват усилията си в развитието на бранд мениджмънта. Тези компании са осъзнали, че брандингът е стратегически инструмент за развитието на бизнеса, който понякога изисква радикални промени. Насочвайки усилия към брнадинг мениджмънта, без да се нарушават основните принципи на успешното управление на марката, е ключът към подготовка на бъдещите предизвикателства.”

 

Журито на German Brand Awards се състои от бранд експерти в различни дисциплини. Категориите включват ‘Excellence in Branding’, ‘Industry Excellence in Branding’ и ‘Excellence in Brand Strategy, Management and Creation’. Членовете на организацията, която е основана през 1953г., към момента са над 280 международни компании с над 3 милиона служители.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.  

Последни новини
03 08

КИА РИО И СТИНГЪР С ОТЛИЧИЯ В ГОДИШНОТО ПРОУЧВАНЕТО НА J.D. POWER...

След лансирането на модела Рио и спортния фастбек Стингър, КИА Моторс Америка (КМА) спечели още 2 награди APEAL от J.D. Power за стилния компактен хечбек и мощния автентичен грандтурер. Поредното двойно отличие добавя 8 точки към общия резултат на бранда, с което КИА се подрежда в топ 10 на нелуксозните брандове в американската авто индустрия. Според проучването за качество на J.D. Power (IQS) за четвърта поредна година КИА Моторс заема челна позиция сред масовите авто производители.
още
19 07

KIA NIRO EV ВЕЧЕ Е ДОСТЪПЕН НА ПАЗАРА В КОРЕЯ. В ЕВРОПА МОДЕЛЪТ ЩЕ...

Новият KIA Niro EV вече се дистрибутира в Корея. С автономен пробег от 450 км 100% електромобил комбинира удоволствие от шофирането с атрактивен дизайн, удобството и практичността на кросоувър, и задвижване, което не генерира вредни емисии.
още
21 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

За четвърта поредна година КИА заема челна позиция сред нелуксозните брандове в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2018 с рапортувани 72 проблема на 100 автомобила. КИА затвърди лидерската си позиция с предимствата на водещите в съответните сегменти модели: Соренто (SUV) и Рио (Малък автомобил), докато Оптима (Автомобил от среден клас), Спортидж (Малък SUV) и Седона (Миниван) се класира на престижното второ място, а за Форте (Компактен автомобил) бе отредено трето място. След като спечели IQS наградите през 2015г., 2016г. и 2017г., многогодишният фаворит на американските потребители - Соул за пореден път бе отличен в категорията на компактните мултифункционални модели.
още
08 06

КИА ПОКАЗА 100% ЕЛЕКТРОМОБИЛ КИА НИРО НА BUSAN MOTOR SHOW

КИА Моторс представи новия Ниро EV на изложението в корейския град Пусан. С автономен пробег от 450 км изцяло електрическият Ниро EV комбинира удоволствие от шофирането с атрактивен дизайн, удобствата на кросоувър и задвижване, което не генерира вредни емисии.
още