КИА МОТОРС С ПРЕСТИЖНА НАГРАДА

Обратно

КИА спечели престижната награда German Brand Award за „Отлична бранд стратегия, мениджмънт и креативност”. Компанията бе отличена и като ‘разпознаваема марка’ в категория ‘Internal Branding’.

 

Членовете на журито – независими бранд експерти, оцениха не само комуникационната стратегия на КИА за предимствата на марката, но и взаимоотношенията на компанията с нейните клиенти. В частност, това включва високото качество на обслужване от първия контакт с клиента до доставката и предаването на превозното средство. Маркетинговата стратегия на КИА включва и иновативни програми за след продажбено обслужване в полза на клиента. Мотото на бранда „Силата да изненадваш” бе определен от журито като ‘интелигентно, съвременно, креативно’.

 

Andrej Kupetz, Изпълнителен директор на German Design Council, коментира: „Дигитализацията оказва огромно влияние върху марките и продуктите. Компании от различни промишлени браншове са изправени пред нови предизвикателства. Това рефлектира върху бранд мениджънта, който става по-прозрачен и по-комплексен в резултат на дигитализацията, но и по малко предсказуем и контролируем, благодарение на динамичното въздействие на уеб маркетинга и социалните мрежи. Фокусът върху бранда, участието на служителите и цялостното разбиране и имплементиране на бранда формират ключовия фактор за успеха на марката, нейното въздействие и възприятие в развиващия се с все по-бързи темпове дигитален свят.”    

 

„German Brand Awards показват, че все повече компании насочват усилията си в развитието на бранд мениджмънта. Тези компании са осъзнали, че брандингът е стратегически инструмент за развитието на бизнеса, който понякога изисква радикални промени. Насочвайки усилия към брнадинг мениджмънта, без да се нарушават основните принципи на успешното управление на марката, е ключът към подготовка на бъдещите предизвикателства.”

 

Журито на German Brand Awards се състои от бранд експерти в различни дисциплини. Категориите включват ‘Excellence in Branding’, ‘Industry Excellence in Branding’ и ‘Excellence in Brand Strategy, Management and Creation’. Членовете на организацията, която е основана през 1953г., към момента са над 280 международни компании с над 3 милиона служители.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.  

Последни новини
15 02

СЪЗДАДЕН В ЕВРОПА: НОВИЯТ КИА CEED

Днес КИА Моторс представи първи официални снимки на изцяло новия Ceed. Моделът ще осъществи своята международна премиера в рамките на Автомобилното изложение в Женева 2018. Настоящият, вече трето поколение Ceed е проектиран, разработен, конструиран и произведен в Европа. Той подсилва присъствието на КИА в европейския C-сегмент с иновативни нови технологии, нов, по-изчистен и атлетичен дизайн, и още по-приятно усещане при шофиране.
още
07 02

16 МОДЕЛА НА КИА И ДЕБЮТ НА ПРОТОТИПА SP ПО ВРЕМЕ НА AUTOEXPO 2018

Днес КИА представи впечатляващия прототип SP, който дебютира пред широка аудитория по време на AutoExpo 2018, заедно с още 16 модела от гамата на марката.
още
25 01

НОВОТО RIO GT С ПРЕДПРЕМИЕРНИ СНИМКИ

КИА показа първи снимки на новото Rio GT преди официалната публична премиера, която ще се състои на Автомобилното изложение в Женева през март 2018 година. Rio е поредният и най-нов модел на марката, който ще се предлага във версия GT, след представените наскоро модификации на Sportage, Picanto и Sorento.
още
10 01

КИА ПРЕДСТАВЯ СВОЯТА КОНЦЕПЦИЯ ЗА БЪДЕЩА МОБИЛНОСТ ПО ВРЕМЕ НА CES...

КИА Моторс представя своята визия за мобилността в рамките на изложението за потребителска електроника CES 2018 в Лас Вегас. Под наслов „Без ограничения за всеки“ (Boundless for all) КИА отваря вратите към бъдеще, в което възможностите по отношение на мобилността и транспорта няма да имат граници. В същото време – с намерението да разшири палитрата от мобилни услуги – КИА демонстрира набор от най-съвременни технологии като част от новата си стратегия, наречена ACE, целяща да направи автомобилите на марката в още по-голяма степен Автономни, Свързани и Екологични/Електрически.
още